søndag 14. september 2014

Babykort lille mirakel



I dag har jeg kost meg med de nyeste papirene fra Papirdesign - lille mirakel. Sarte, herlige pastellfarger pryder disse papirene, og jeg blir så glad inni meg når jeg ser på dem.




Kortene har jeg stanset ut med en dies fra Magnolia, stempelet er fra Norsk stempelblad, og den runde diesen er fra Spellbinders. Blondepapiret har jeg kjøpt på Panduro.




Alle kortene har jeg pyntet med chunky embossing fra Stampendous - en av mine favoritt-teknikker for tiden.
 



Papirblomstene er fra Kort og godt, Papirdesign, Storyteller, Panduro og Magnolia. Perlene er liquid pearls og fra Melissa Frances. Tyllbåndet har jeg bestilt fra eBay :)


Innsiden pyntet jeg med stempel fra Kort og godt i fargen pumic stone fra Distress ink. Denne med elefanter falt jeg bare helt for. Jeg elsker elefanter! :D



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar