fredag 18. september 2015

Årets første julekort


Da var årets første julekort i boks, etter at jeg fikk en bestilling i forrige uke.  Kunden min likte julekortene med denne brukfargen som jeg laget i fjor, og jeg laget derfor noe lignende i år også.


Selv var jeg ikke helt motivert for å begynne på julekortene ennå, men med en rekke nye dies og annet snadder jeg fikk tilsendt fra Bikuben tidlgiere denne uken, tror jeg at jeg og scrappesakene mine skal finne en løsning.


Jeg bare elsker de nye snøfnugg-diesene mine fra Tim Holtz! Jeg har lenge lett etter noen som gjorde litt av seg, og med litt glitterlim på disse, og kanskje en perle i midten, er de helt perfekte for årets julekort!



Produktliste:
Mønsterpapir og motiv: Kort og godt
Dies: Tim Holtz
Perler: Papirdesign
Glitterlim
Distress ink: Walnut stain
Kakeserviett og bølgepapp

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar