søndag 24. januar 2016

Søskenkjærlighet


I høst var jeg på søsterbesøk på Andenes, og etter at vi hadde tatt disse bildene bestemte jeg meg for at de måtte scrappes! Jeg klarte ikke helt å bestemme meg for hvordan, men da Papirdesign kom ut med Mann er mann-serien i høst, visste jeg at dette var det rette papiret!


Som tekst har jeg brukt klistremerkebokstaver fra Papirdesign og dymotape fra Panduro. Filmstripene kommer fra Tim Holtz. Jeg bare elsker dem, og jeg får aldri nok! :)


Da jeg bestilte pakke fra Bikuben i forrige uke fant jeg noe som heter embossingpaste. Og jeg som elsker å embosse tenkte dette måtte være helt perfekt for dette prosjektet. Og jeg hadde helt rett! Sammen med en stensil fra Tim Holtz fikk jeg kladdet litt både her og der.


 Hva synes du? :)

Produktliste:
Mønsterpapir: Papirdesign
Klistremerkebokstaver: Papirdesign og Tim Holtz
Dymotape: Panduro
Chipboard: Wycinanka
Fyrtårn: Studiolight
Dotter: Papirdesign

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar