lørdag 27. februar 2016

Morsdagskort med Pion Design


Mandag, ny uke, og nye muligheter.  Kanskje har du brukt helgen på å lage noen kort til morsdagen om noen få dager? Hvis ikke håper jeg å kunne inspirere deg til å lage et enkelt, men nydelig kort med disse herlige arkene fra Pion Design :)


Som motiv har jeg valgt å bruke et av bildene i et klippeark fra Pion Design, og under bildet har jeg lagt til en tekst fra et annet klippeark, også dette fra Pion Design. Jeg elsker å bruke klippeark, de går aldri av mote!


Kortet er laget i lag på lag med mønsterpapirer og blonder. Rundt alle kantene har jeg påført litt gullglitter fra Ranger. Dette er en av de første gangene jeg gjør dette, og det krever litt øving for å få det jevnt, men Gud så fint det ble da det tørket! Hvis du vil få limet til å tørke fortere, kan du bruke en varmepistol, den samme som man bruker til embossing. Fungerer kjempebra! Hjertero har en mengde utvalg i glitterlim, du finner alle her.


På de røde blomstene og langs noen av kantene har jeg hatt på litt hvit gesso for å myke opp uttrykket litt. Her har jeg brukt fingrene, men du kan også bruke en pensel eller q-tips. Hva synes du? Hilsen Ida Kristin :)

Produktliste:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar