lørdag 4. mars 2017

En liten prins


Hei lørdag! I dag skal jeg vise dere dette et lekkert babykort i blått og hvitt.

Blått bare er og blir min favorittfarge, og denne blåfargen fra Maja Design er bare helt fantastisk!


Som pynt har jeg valgt papirblomster fra Papirdesign, Wild Orchid Crafts og Kort og godt. På noen av disse har jeg valgt å ha på litt gesso for å få et litt mykere resultat. De fine pyntenålene er fra Wild Orchid Crafts.


På dette kortet har jeg valgt å ramme inn teksten med en rålekker dies fra Papirdesign. Stempelteksten er fra Kort og godt.


På dette kortet har jeg valgt å pynte litt på innsiden også, både med tekst, blonder, perler og blomster. Hva synes du? Hilsen Ida Kristin :)


2 kommentarer:

  1. Lekkert babykort med flotte mønsterark i blåtoner :)) Nydelig pyntet både utenpå, og inni :)

    SvarSlett