søndag 21. mai 2017

Til en ingeniør


Hei dere! I kveld skal jeg vise dere et kort jeg har laget på bestilling til en ingeniør. Dette kortet er laget med mønsterpapirer fra Pion Design.


Kortet er laget i lag på lag, og jeg har rufset alle kantene for å få et litt mer rustikt preg på kortet. Innimellom har jeg limt på noen tannhjul, for å ta opp mønsteret i papiret.


Jeg synes alltid det er vanskelig å pynte mannekort, men her har jeg brukt mønsterpapir laget som målebånd, og filmstrips fra Tim Holtz og festet dem med stifter. Ble ganske kult! En papirklokke har fått pålimt en epoxy dot. Jeg synes det er morsomt å bruke ulike teknikker :)


Enkelte steder på kortet har jeg strødd på litt embossing i bronse-farge. Barten er fra Jula, og jeg bare elsker den!


I det ene topphjørnet har jeg revet litt i papiret og festet på en glidelås fra Prima. Hånden har jeg klippet ut fra en av mønsterpapirene og festet med 3D-puter. Hva synes du? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar