mandag 10. september 2018

Nyt et glass vin


I sommer fikk jeg en bestilling på et rosa kort til en dame som fylte 50 år og som hadde en "greie" for vin og høye heler. Kortet skulle selvsagt være råsa :D


Stempelteksten kommer fra en gammel stempelplate fra Kort og godt, en av de første stemplene jeg kjøpte før scrappemanien min tok helt av. 


Kortet er pyntet med osteklut, blonder, halvperler og papirblomster. På blomstene har jeg helt på litt glossy accents før jeg drysset på så mange glassperler som ville feste seg i limet. Det er første gang jeg prøver dette, og jeg synes det ble veldig dekorativt!


...Og selvsagt måtte jeg finne en sko-charm med høye heler til jubilanten. Den er festet i en silkesløyfe av bånd kjøpt på Søstrene Grene. Hva synes du? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar