mandag 6. mai 2019

Bokkort til Pappa



Pappa blir 60 år og elsker bøker. Derfor har jeg laget et bokkort til ham. Tutorial på dette kortet har Rente laget, og den kan du finne her. Det er første gang jeg har laget bokkort, og det er jo litt gøy å prøve noe nytt :)


- En skikkelig tøffing har bursdag -


På innsiden har jeg laget et skrivefelt for å skrive en personlig hilsen. Jeg har valgt enkel pynt med klistremerker og dotter. Boken er fylt med deilig sjokolade :)


Fordi pappaen min er alvorlig, kronisk syk, valgte jeg å sette på en liten oppmuntrende hilsen på baksiden. Håper du også vil prøve deg på et slikt bokkort :)


Produkter:
Ark:
Ungdommelig - Håpefulle unge PD 1900007

Dies:
Slips og bart PD 19305
Hipp hurra oval PD 17236 

Stempel:
God bedring PD17246
Tøffing PD17243
Wow PD 18394

Pynt:
Klistremerker - Til lykke PD18380
Stickers - Hvit
Chipboard - Stjerner - Blå
Dotter - Blå

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar