fredag 16. april 2021

Morsdagskort

- Dette er en post fra februar -

God lørdag dere! Denne helga er det både morsdag, valentines, fastelavn og to koronavennlige bursdager som skal markeres, så her skjer det litt av hvert i helga. Jeg har i alle fall laget et morsdagskort i kjærlighetens farge i år!

Jeg har ikke så mange papirer som er røde, men jeg fant noen fine mønsterpapirer fra Maja Design som jeg valgte å bruke sammen med litt rød kartong. Pynten er denne gangen enkel, og hovedmotivet er en tekst jeg har stemplet og brukt embossing på.

De små røde blomstrene er stanset ut fra en dies fra Kort og godt, og sløyfen med splittbinders dukket opp da jeg ryddet hobbyrommet for litt siden. 

Ønsker alle sammen en riktig god helg! Klem fra Ida Kristin



Produkter:

Mønsterpapir: 

Maja Design - Summer time - Is always the best


Dies:

Kort og godt - Retroblomst


Pynt:

Wild Orchid Crafts - Magnolias - White

Wild Orchid Crafts - Chrysantemums - Red mix

Papirdesign - Halvperler - Hvit


Verktøy:

Kantskrape - Nellie Snellen

Ranger - Heat it Craft tool

Embossingpulver - Finkornet - Hvit

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar