søndag 29. mars 2015

Layout sommer




Dette bildet er av meg og mamma og er tatt i fjor sommer. Egentlig liker jeg ikke bilder der man har på solbriller og ikke kan se øynene, men dette bildet likte jeg så godt at jeg ville scrappe det likevel :)


Scrapping handler ofte om "more is more", og det gjelder også denne layouten! Med blomster, glitter, blondebånd, kakeservietter, perler og pynt har jeg ikke spart på noe. Og overraskende nok synes jeg det ble ganske så fint! :)


Helt siden jeg så disse papirene fra Bo Bunny første gang har jeg vært forelsket. Det er vel ingen hemmelighet at jeg liker å scrappe med klare, friske farger, og denne siden er intet unntak. 


Produktliste:
Mønsterpapir: Bo Bunny - Prairie Chic
Papirblomster: Prima, Wild Orchid, Papirdesign
Noter: Wycinanka
Kantskrape: Tim Holtz
Punch: Tonic
Embossing: Stampendous
Kakeserviett: Papirdesign/Panduro 
Klistremerkebokstaver: Papirdesign
Dots: Papirdesign
Blondebånd: Ukjent

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar