søndag 12. juli 2015

Min første Saturated Canary


IIK! Det er lenge siden jeg har vært SÅ begeistret for et kort jeg selv har laget! Dette kortet er laget med mitt første Saturated Canary-stempel som jeg bestilte og fikk i posten for lenge siden, men det har altså ikke blitt brukt før nå.

Jeg har også klart å ta fram promarker-tusjene mine igjen, og da jeg fikk dilla på fargelegging forrige helg, ble det også en tur på Staples for å utvide sortimentet mitt *kremt*.

Produktliste:
Mønsterpapir: Maja Design
Motivstempel: Digi stamp fra Saturated Canary
Stempel: Papirdesign
Dies: Spellbinders og Magnolia
Silkebånd: Søstrene Grene
Papirblomster: Papirdesign og Wild Orchid
Halvperler: Bling fra Papirdesign
Distress ink: Walnut Stain
Osteklut og charm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar