torsdag 13. august 2015

Saturated Canary love


Etter at jeg kjøpte mine første Saturated Canary-stempel før sommerferien, har jeg lagt min elsk på disse. Kjempemorsomme å fargelegge, også så søte!


Dette stempelet er et digi stamp og ble raskt min favoritt. Nå skal jeg bare gå til innkjøp av noen tynne Promarker-spisser, slik at jeg klarer å lære med å fargelegge hår på en skikkelig måte :)


Brun kraft-kartong har blitt flittig brukt her i huset på de siste prosjektene mine, sammen med Vanilla fra Bazzill. 




Produktliste:
Mønsterpapir: Pion 
Stempel: Saturated Canary
Fargelegging: Promarkers
Distress Ink: Walnut Stain
Dies: Spellbinders og Magnolia
Halvperler: Papirdesign
Blomster: Wild Orchid
Hvit akrylmaling 
Punch: Tonic
Stickles glitterlim fra Ranger
Osteklut, bånd, charm
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar