fredag 18. september 2015

Gi meg to pinner


Denne uken tenkte jeg å hive meg med på Kreativ Scrapping sin september-utfordring! Månedens tema er favoritter, og dette kortet er vel kort sagt oppsummert i mange av mine favoritter: blått, blomster, blonder, sølv og glitter.

Men da jeg laget kortet var det embossingen jeg hadde som mitt favoritt-produkt denne måneden. Det siste året har jeg brukt embossingpulver som aldri før, og lageret mitt med pulver blir større for hver gang jeg er innom en hobbybutikk!


Vanligvis pleier jeg å ha embossing som et element i pynten på kortet, men denne gangen valgte jeg det som selve motivet. Det var litt vanskelig å få det pent, men etter et par forsøk ble jeg kjempefornlyd! Hva synes du?

Produktliste: 
Mønterpapir: Maja Design
Stempel: Papirdesign
Blomster: Papirdesign og Wild Orchid
Dies: Spellbinders og Magnolia
Perler: Papirdesign
Glitterlim: Stickles
Fint embossingpulver 
Sugerør
Kakeservietter
Blondebånd
Osteklut
Akrylmaling
Saks


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar