onsdag 9. desember 2015

Julebokser: Juleklem


Da jeg viste fram juleboksene mine for noen uker siden, fikk jeg en bestilling på nye. Disse var kjempemorsomme å lage, og passer godt som gaveeske, pynt eller kanskje som en del av adventskalenderen?


Den minste boksen har jeg pyntet med et stort bånd og en trefigur fra Nille. Papirblomster, kakeserviett, perler og bånd er selvsagt også med.


På den midterste boksen er hovedmotivet blomster. Her har jeg blandet gamle og nye papirblomster, og noen har fått seg en runde med glitterlim.


På den største boksen har jeg embosset en chipboard fra Wycinanka med hvitt og gull. Jeg synes det blir så fint, og jeg bruker denne teknikken på veldig mange av kortene jeg lager.

Produktliste: 
Mønsterpapir: Papirdesign
Papirblomster: Prima, Papirdesign og Wild Orchid
Kakeservietter: Ebay og Panduro
Chipboard: Wycinanka og Nille
Embossing: Stampendous
Perler: Papirdesign
Bånd og osteklut

2 kommentarer:

  1. Så fine bokser, fin samansetting av blomane :)
    God jul til deg!
    Mvh Gina

    SvarSlett
  2. Flott julebokser.
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett