lørdag 29. september 2018

De beste ønsker


Hei dere! I dag kommer det nok et tryllekort fra meg. Jeg synes disse var så morsomme - og enkle - å lage, at jeg laget like greit en liten bunke da jeg først var i gang :)

Forsiden er enkelt pyntet med en nydelig stempeltekst, blomster og halvperler. Vanligvis "må" jeg ha både bånd og charm og gud vet hva på kortene mine, men dette synes jeg holdt denne gang :)


Også innsiden er enkelt pyntet, med stempel og perler. Hvis man vil, kan man lage "brette-delen" litt bredere, så kan man pynte med litt mer blomster og det man måtte ønske.

Tutorial på dette tryllekortet finner du her. Prøv deg fram du også. Det er veldig enkelt! :D


Produkter:
Ark:
Fra serien Fremtidsdrømmer
Stempel:
Til henne PD 14960
Du er flott PD 14923
Evig vennskap PD 13811
Blomster: 
Søte blomster, lys rosa
Pion, gammelrosa
Roser 1,8 cm hvit/krem
Pynt:
Perler gammelrosa

Hilsen Ida Kristin



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar