mandag 8. oktober 2018

Hva skal du gjøre nå, Tore John?


Hei dere! I dag har jeg hatt besøk av en god kollega av meg som har gått av med pensjon mens jeg har hatt mamma-dager. Vi har jobbet sammen som journalister på lokalkontor i tre år, så da synes jeg han skulle få et skikkelig hjemmesnekret kort som takk for tiden sammen.


Det er faktisk første gang jeg lager denne type brettekort, så jeg synes det var litt vanskelig å finne ut hvordan jeg skulle pynte det. Tror jeg må lete etter litt inspirasjon på nettet. Noen som vet hva dette kortet heter, gi meg gjerne en lyd i kommentarfeltet :)


Kortet er pyntet med mønsterark og tekststempel fra Papirdesign. Hovedmotivet er et digitalt stempel fra Mo Manning som jeg har fargelagt med Promarkers. Tallet 62 er Thickers i svart mosegummi.


Siden vi er journalister, har jeg festet på et lite kamera i en sløyfe laget av silkebånd fra Søstrene Grene. Blomstrene har fått et lite lag med Stickles glitterlim.


Fordi vi har hatt en litt spøkefull tone mellom oss, valgte jeg å lime på et par tullete tekststempler på innsiden av brettene i kortet.


Disse er fra Norsk Stempelblad og passet godt til anledningen :) Hva synes du?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar