torsdag 28. februar 2019

Det er lett å være glad i deg



Da vi fikk vår første datter for snart ett år siden, opplevde vi alle foreldres verste mareritt. Vi fikk et sykt barn, og i nesten tre måneder var vi innlagt på sykehus. I denne perioden var det en sykepleier som utmerket seg og ble veldig viktig for oss som foreldre. Jeg har derfor laget et egenkomponert brettekort som jeg har sendt henne som takk for den ekstra omtanken hun ga oss. 


Kortet er pyntet med en nøye utvalgt stempeltekst, glitrende chipboard-hjerter, blonder og blomster. 


Under kan du se hvor tykt kortet ble til slutt, da det er flere muligheter for å bla i kortet på innsiden. Alle kantene på mønsterarkene ble rufset til med en kantskraper.


 Jeg har valgt å lime inn en rekke personlige bilder, og håper dette blir satt pris på. 


- Grip stunden og gjør den fin for deg selv -


Under den siste siden har jeg skrevet en lang, personlig hilsen til sykepleieren. Dette måtte jeg gjøre før kortet ble ferdigpyntet :)


Også baksiden fikk litt pynt, med en tag som kan stikkes bort. Vitsen er lagt med som inspirasjon og for å utvide vitsegalleriet. Hva synes du? Klem fra Ida Kristin


Produktliste:



Lim: Glossy Accents, 3D-puter, Score tape

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar