onsdag 16. oktober 2019

Lollipopkort til Prinsesse Stine


Hipp hurra! I dag har søsteren min bursdag, og siden hun har blitt tante, måtte jeg lage et litt morsomt og barnlig kort.


Papirene jeg har brukt er en av de nyeste nyhetene fra Papirdesign, og jeg bare elsker dem! Hovedmotivet ble da selvsagt en enhjørning :)


Jeg har lagt lag på lag med mønsterpapirer, kakeserviett og en papirvifte laget ved hjelp av et score board. Siden kortet ble så stort, har jeg brukt to remser på 12"x6 cm og preget langs hele på hver 1/4". Da begge delene var ferdigpreget, brettet jeg remsene sammen og festet de med score tape.
 


Tallene kommer fra et brett med Thickers, og jeg synes gullfargen passer så godt på dette kortet. Det er liksom litt ekstra stas å nærme seg 30 på denne måten :) 



Papirdesign har også kommet med masse nye buttons - og jeg har allerede skaffet meg alle. På dette kortet har jeg brukt to ulike. Perfekt!


Siden dette er et lollipopkort har jeg festet på et sugerør i enden og avsluttet med en krusedull av gavebånd. Prinsessediesen er også ny og kommer fra Papirdesign :)  


Hva synes du? Hilsen Ida Kristin



Produkter:

Mønsterpapir:
Papirdesign - Drømmeland - Klar rosa
Papirdesign - Drømmeland - Enhjørning
Papirdesign - Drømmeland - Drømmeland

Dies:
Papirdesign - Prinsesse

Pynt:
Thickers: Foil chipboard - Gold with white
Papirdesign - Enhjørning
Papirdesign - Klistermerker - Alfabet mørk rosa
Papirdesign - Kakeserviett 15 cm

Verktøy og lim:
Score Board - We R Memory Keepers

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar