lørdag 1. mai 2021

Hurra for deg

16. oktober hadde søsteren min bursdag, og jeg forsøker alltid å sette stas på henne med et skikkelig fint kort. Denne gangen ble det rosa og gull!

Denne teksten er fra Papirdesign og embosset på det samme mønsterarket som jeg har brukt i bakgrunnen. For bare noen dager siden laget jeg en tutorial på hvordan man embosser. Har du ikke sjekket den ut enda, kan du finne den her. 

Som på veldig mange av mine kort, har jeg valgt å bruke en button. De er så anvendelige og kan både tone ned et søtt jentekort - og røffe opp et kult guttekort. 

Også sommerfuglen har jeg embosset med et finkornet embossingpulver. Her har jeg embosset på et vellumpapir og klippet ut etterpå. 

Hva synes du? 


Klem fra Ida Kristin


Produktliste:
Ark: 
Bazzill - White - Mono
 
Stempel:
 
Pynt:  

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar