fredag 26. august 2016

Bryllupskort i grønt


I forrige uke fikk jeg bestilling på et bryllupskort til et brudepar som skal gifte seg på fjellet i helgen. Jeg syntes derfor mønsterpapirer i grønt passet fint, og disse nydelige grønne fra Maja Designs nyeste kolleksjon var jo helt perfekte!


Mens bruden jobber i SAS, er brudgommen er fotograf, og kollegaen min som bestilte kortet hadde lyst til å få med dette på noen måte. Jeg valgte derfor å bruke charms, et fly og et kamera, som jeg heldigvis (!) hadde liggende. Disse festet jeg i en sløyfe som jeg limte på ved blomsterdekorasjonene.


Blomstene er fra Wild Orchid Craft og Papirdesign. Jeg synes denne kombinasjonen med grønt og rosa passer så bra i lag. Eller hva synes du? :)


Mønsterpapirene er lagt i lag på lag, og i det ene hjørnet har jeg limt på navnene til brudeparet. Klistremerkebokstavene er fra Panduro. 


Alle stemplene jeg har brukt er fra flere ulike stempelplater fra Kort og godt. Det grå er stemplet i fargen pumic stone fra Distress Ink, mens kantene rundt er svertet i fargen bundle sage. Hva synes du? :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar