søndag 14. august 2016

Med krone på hodet



Dette kortet laget jeg for noen dager siden, og jeg har allerede rukket å bli forelsket i det! Kortet er laget med mønsterpapirer fra Pion Design, kraftkartong og kartong fra Bazzill i fargen vanilla. Jeg kan aldri få nok av disse fargene!


Denne kronen fikk jeg i adventskalenderen min til jul, og det satte virkelig prikken over i-en! Det samme gjelder treknappen i hjertefasong på bildet under her.


Kortet er laget i lag på lag med kartong, mønsterpapirer, kakeserviett, blonder og bølgepapir. Innimellom har jeg klæsjet på med litt hvit gesso for å få et litt mer gammeldags og slitt uttrykk. Dette er en teknikk jeg virkelig har fått sansen på i det siste :)


Jeg har også strødd litt trestjerner rundt om på kortet. Jeg bare elsker chipboards fra Wycinanka, og jeg kan aldri få nok av dem! Ofte bruker jeg å embosse dem med chunky embossing fra Stampendous, men det syntes jeg ikke var nødvendig her. 


Dette kortet ligger nå i Eplabutikken min her: Ida Kristins kortmakeri. Hva synes du? :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar