søndag 28. oktober 2018

Cupcake-diett


Jeg har endelig tatt frem igjen Promarker-tusjene mine! På dette kortet har jeg brukt et stempel-motiv fra Kort og godt som jeg bare måtte ha da jeg så det for første gang. Synes det passer så godt til disse muffins-arkene fra Papirdesign. 

Kortet har jeg laget til min søster som fyller år nå i oktober. Vi er nemlig to store kakemonser (hvem er ikke det?!), så dette passet perfekt.


Stempelbrettet har så utrolig mange fine tekststempler også, og siden jeg ikke fikk plass på front, har denne lille teksten fått plass på innsiden av kortet. Hva synes du? Klem fra Ida Kristin :)

Produktliste:
Ark: Papirdesign - Marias verden - Cupcakes, Papirdesign - Marias verden - Ugler
Stempel: Kort og godt - Cupcake
Dies: Papirdesign - Gratulerer lang
Blomster: Papirdesign - Pion - Gammelrosa, Papirdesign - Søte blomster - Hvit og krem
Chipboard: Papirdesign - Jente
Klistremerker: Papirdesign - Alfabet - Mørk rosa
Annet: Osteklut
Lim: Ranger - Glossy Accents

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar