mandag 1. oktober 2018

Fotballkort


I forbindelse med Kreativ Scrapping sin oktoberutfordring, har jeg har laget et enkelt brettekort som jeg fant oppskrift på i det siste bladet Ett trykk. Dette kortet er til en stilig kar som elsker fotball :)


For å "samle" kortet har jeg latt meg inspirere av Cathrine fra DT-teamet i Ett trykk og laget et magebånd. Dette har jeg brukt en kantpunch på før jeg limte på et mønsterark, en fotballspiller stanset ut fra en die av Kort og godt, og en enkel stempeltekst fra Papirdesign. 
 

På forsiden har jeg valgt en enkel pynt av button, chipboard-stjerne, litt filmstrips fra Tim Holtz og noen fantastiske dotter fra Papirdesign. Er jeg usikker på hva jeg skal pynte guttekort med, er dotter alltid redningen. 

Innsiden er enda enklere enn utsiden, men her har jeg limt på et skrivefelt, klippet ut fra et av utklippsarkene til papirserien. 


Produktliste
Mønsterark: Papirdesign - Hell og lykke - Fotballsko, Papirdesign - Dagen er din - Vinnere
Dies: Kort og godt - Fotballgutt
Stempel: Papirdesign - Til han
Filmstrips: Tim Holtz - Idealogy - Film strip ribbon transparent
Dotter: Papirdesign - Dotter - Orange
Chipboard: Papirdesign - Chipboards - Stjerner blå
Blekk: Memento dye ink pad - Tuxedo black

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar