lørdag 21. november 2015

Gaveesker


Hei!

I dag skal jeg vise dere noen gavebokser jeg har pyntet med mønsterpapir, papirblomster, perler og bånd. Disse boksene er fine til å pakke inn julegaver eller som pynt i stua.


Selv har jeg tenkt å lage flere av disse, så kanskje det blir en fin adventskalender etter hvert?




Boksene er i tre ulike størrelser, og dette er den minste. Denne har jeg pyntet med blondeserviett, papirblomster, bånd, chipboard og kanelstenger. 






Den midterste boksen har jeg valgt å bruke en stor snøstjerne som hovedmotiv, som jeg har embosset med hvitt og gull. Her har jeg også brukt mange lag med blondeservietter og hvite blomster med glitter. 





Den største boksen har fått en juletekst som hovedmotiv. Her har jeg brukt både bånd og perler flittig, og en liten charm har fått plass sammen med papirblomster og hvite greier som jeg har stanset ut med en dies.




Hva synes du? Hilsen Ida Kristin :)

Produktliste:
Bokssett: Paper mache 3 stykker
Mønsterpapir: Papirdesign - Til ettertanke/Snødryss
Papirdesign - Til ettertanke/Julekos
Papirblomster: Papirdesign rød rose 
 Chipboard: Doodling snøflak
Krystaller: Papirdesign røde
Bånd: Strie 15 mm
Osteklut, kakeserviett


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar