søndag 5. juni 2016

Babykort i blått


Disse arkene fra Maja Design er bare SÅ nydelige, så jeg kunne ikke la være å lage et vakkert babykort av dem!


Som motiv har jeg brukt et babystempel fra Kort og godt. Dette er stemplet på et av mønsterpapirene før det har fått litt distress ink i fargen walnut stain i kantene. Motivet er festet på et lag med kakeserviett, bølgepapp og osteklut.


Blomstene jeg har valgt ut er i ulike nyanser i blått, og alle har fått en runde med hvit gesso på seg. Synes dette gir en så fin effekt sammen med de sarte mønsterpapirene :) Jeg har også brukt en sløyfe-dies fra Magnolia som blikkfang, og denne har også blitt svertet med kantsverte, samt fått litt gesso i kantene. 


I det ene hjørnet har jeg festet to tagger som er stanset ut fra en dies fra Magnolia. Har du sett alle de fine Magnolia-diesene som Hjertero har i nettbutikken sin? Hele utvalget finner du her :)

Innsiden av kortet har jeg pyntet med et tekststempel på venstresiden og et skrivefelt på høyresiden. Her er pynten litt enklere, med bare noen små blomster, perler og osteklut.


- Med ønske om at gledens engel
følger deg tett og trofast -  

 Produktliste: 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar