søndag 5. juni 2016

Blå ballong


Hei dere! I dag skal jeg vise dere en tag som er laget med de nydelige mønsterpapirene fra Maja Design. Denne tagen kan brukes både til jente og til gutt. Som kort til både dåpsbarnet, bursdagsbarnet og til konfirmanten.


Som hovedmotiv på kortet har jeg klippet ut en klokke fra en av mønsterpapirene, hatt på en epoxy dott og limt den inn i en bruskors. Har du ikke epoxy dots, kan du bruke glossy accents :)


På denne taggen har jeg brukt restepapirer og limt på tvers av kortet. Jeg synes det gir en så fin effekt på alle prosjekter, og passer derfor å ta vare på disse kantene om jeg ikke bruker dem med én gang.


Jeg har også klippet ut et par ballonger og limt dem på 3D-puter for å få et litt mer levende uttrykk. For å få fram litt mer kontraster, har jeg festet på noen dotter fra Papirdesign i en mørkeblå farge. Ble det ikke kult? :)


Baksiden av kortet har jeg pyntet med et par utstansede klokker fra en dies fra Tim Holtz. Her er det også plass til en personlig hilsen - som er selvsagt på et kort uansett form og størrelse. Hva synes du?


Produktliste:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar