mandag 3. juli 2017

Rosa bursdagskort


Hei sann! Da var det endelig min tur til å blogge litt for dere :)

I dag skal jeg vise dere et bursdagskort jeg har laget til en person jeg er veldig glad i. Til dette kortet har jeg brukt mønsterpapirer fra Maja Design i serien Sofiero. Alle mønsterpapirene jeg har brukt, samt klippearket, kan du finne her.


Som pynt har jeg brukt blomster fra Kort og Godt og fra Prima. I midten av snurreblomstene pleier jeg å lime på en liten halvperle, jeg synes det blir så fint :) Jeg har også brukt en gammel nøkkel fra Graphic45 og en søt liten tekanne fra Melissa Frances.

På veldig mange av kortene mine bruker jeg embossing, og det har jeg også gjort her. Favoritten min heter chunky fra Stampendous, og her har jeg brukt pulver i hvitt. Denne finnes også i mange andre, lekre farger :)

Håper du ble inspirert til å lage et kort med disse herlige papirene! Flere av mine kreasjoner kan du finne på Facebooksiden min Ida Kristins kortmakeri, eller på min Instagramkonto idakristinskortmakeri.

Hilsen DT Ida Kristin :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar