fredag 22. april 2016

Blå konfirmant


God fredag kveld! Da jeg var på scrappetreff for et par uker siden, laget jeg noen konfirmasjonskort, og dette er en av dem. Kortet er faktisk laget av restepapirer fra Papirdesign, men selv om det er et restekort, ser det ikke ut som det. Er du ikke enig?

 
Teksten "Konfirmant" har jeg stanset ut fra en dies fra Papirdesign. Her har jeg brukt hvit skumgummi oppå kraftkartong, og jeg bare elsker hvordan resultatet ble!


Som motiv på kortet har jeg brukt masse papirblomster fra Prima, Wild Orchid Crafts og Papirdesign. Alle blomstene har fått et lag med hvit gesso på seg for å få et litt sartere uttrykk.


Papirene har blitt revet av, i stedet for å bruke skjærebrett. På den måten gjør det ikke noe at man ikke har restepapirer som er klippet rett av. Hva synes du? :)

Dette kortet er med i Papirdesigns aprilutfordring. Konkurransen finner du her. 

Produktliste: 
Mønsterpapir: Papirdesign
Dies: Papirdesign og Magnolia
Papirblomster: Prima, Wild Orchid Crafts og Papirdesign
Halvperler: Melissa Frances
Skumgummi og hvit gesso

2 kommentarer:

  1. Virkelig lekkert kort!

    Tusen takk for at du deltar i aprilutfordringen vår hos Papirdesign :)

    SvarSlett
  2. Så delikat og lekkert!! Utrolig flott med kraftkartong til disse fargene.
    Takk for deltagelsen i aprilutfordringen til Papirdesign.

    SvarSlett