søndag 17. april 2016

Hvit engel


I forrige uke fikk jeg bestilling på et par kort som skulle brukes i forbindelse med takk for gaven etter dødsfall. Derfor har jeg laget dette kortet i lyseblått, hvitt og beige som jeg håper kan passe til anledningen.


Hovedmotivet på kortet er blomster, men innimellom blomstene har jeg puttet en hvit sløyfe og en liten hvit engel. Denne har jeg fått i en adventskalender, men jeg aner ikke hvor den er kjøpt, så dersom du vet - si gjerne fra!


Dette kortet har fått lag på lag med papirer i ulike fasonger. "Fiskehalene" har jeg klippet ut for hånd, rosetten har jeg stanset ut fra en dies fra Prima, og de to bannerne som går vannrett over kortet er orden som følger med mønsterarkene :)


Alle blomstene har fått en runde med hvit gesso. Jeg synes det gir en så fin effekt, spesielt på kort som dette. Jeg har også festet små halvperler mellom blomstene. Hva synes du? :)


Produktliste: 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar