søndag 17. april 2016

Blå rose


Hei dere! I dag skal jeg vise dere et kort jeg har laget med de nydelige papirene fra Pion Designs serie Alma's sewing room. Kortet er 15x17 centimeter, og hele serien finner du i Hjerteros nettbutikk her.


På dette kortet har jeg rett og slett bare brukt blomster og blonder som hovedmotiv, ingen bilder eller tekststempler. Denne type kort passer til alle anledninger: konfirmasjon, bryllup, begravelse og bursdager. Det er bare fargene som avgjør.


De fleste blomstene har fått en runde med hvit gesso. Denne har jeg påført med en tynn pensel, men du kan gjerne bruke en q-tip :) Innimellom blomstene har jeg festet en stor, hvit blondefløyfe og et par tagger som jeg har klippet ut fra et av mønsterpapirene fra serien My beloved son. Jeg har også brukt halvperler som prikken over i-en. Hva synes du? :)


Produktliste:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar