søndag 17. april 2016

Konfirmasjonskort gutt


Hei søndag! I dag skal jeg vise dere et guttekort med disse papirene fra Maja Design. Jeg vet ikke om jeg har sagt det før, men guttekort er noe av det jeg synes er aller vanskeligst å lage! Men nå som konfirmasjonssesongen er like rundt hjørnet, var det på tide å begynne på guttekortene også :)


Når jeg ikke kan pynte med blomster, blonder, perler og glitter, lønner det seg å være kreativ. På dette kortet har jeg brukt pennespisser og filmstrips fra Tom Holtz, tannhjul og en bruskork med bilde og epoxy dot.


Om du ikke ønsker å kjøpe masse pynt, må du gjerne bruke det du har i skuffer og skap. Her har jeg kjøpt alt i ulike hobbybutikker, men bruk gjerne en gamle spiker, negativer, bruskorker, nøkler, glidelåser, binders og lignende. Disse kan du male eller spraylakkere i ønsket farge :)


Som motiv på kortet har jeg brukt et bilde på et av utklippsarkene. Alle kantene er rufset til med kantskrape og påført distress ink i fargen walnut stain. Selv om dette er et guttekort, har jeg dristet meg til et par blomster som pynt. I toppen av hovedmotivet har jeg klippet ut et par luftballonger og festet de med 3D-puter :)


Hva synes du? Hilsen Ida Kristin :)

Produktliste

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar