torsdag 6. juni 2019

Tøff konfirmant


I dag skal jeg vise dere et tøft kort til en tøff konfirmant. Motivet har jeg stemplet på med et litt eldre stempel og stanset ut motivet med en oval dies. Jeg elsker denne diesen og bruker nesten bare den for tiden :)


Jeg har stanset ut et par vimpler for å skape litt liv i kortet, og jeg har valgt enkel pynt, som osteklut, sugerør, chipboards og dotter.


Stjernene er i utgangspunktet tre-farget, men jeg ville at de skulle være svarte og brukte finkornet embossingpulver på dem.  Gullfargen i stjernen under er bare lyset :)


Produkter: 
Ark:
Ungdommelig - Håpefulle unge PD 1900007
Ungdommelig - Nye utfordringer PD1900003

Stempel:
Kamera PD13800

Dies:
Hipp hurra oval PD 17236
Konfirmant 5 PD17314

Pynt:
Dotter - Blå
Stjerner PD16163 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar