mandag 12. august 2019

Skjønnhet


I dag vil jeg vise dere et kort jeg har laget med de nydeligste papirene fra Craft & You. Jeg gjorde min første bestilling fra denne produsenten i sommer, og jeg synes de er så utrolig vakre!


Blomstene er fra Prima, Papirdesign og Kort og Godt. Den store rosa rosen har noen nydelige gullflak på seg og gjør seg godt som blikkfang på kortet mitt :)


Stempelet er fra Papirdesign, og jeg synes det passer både til vertinnekortet, bursdagskortet og konfirmasjonskortet :)


En liten engel har også fått plass sammen med noen blomster. Den er festet med litt silkebånd fra Søstrene Grene. 


Innsiden har jeg valgt å gjøre enkel, men både stempeltekst og plass til egen hilsen er med :)

Med dette kortet velger jeg å delta i august-utfordringen hos Scrappelyst - Bruk blomster.

1 kommentar:

  1. Utrolig lekkert kort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett