mandag 26. oktober 2015

Bursdagskort til lillesøster


I helgen har jeg vært på besøk hos lillesøster på Andenes for å feire en forsinket 25-årsdag. Det ble søsterkos hele helgen med masse god mat, shopping, tv-serie og spasertur ute :)


Når lillesøster har bursdag legger jeg inn en ekstra innsats på kortet jeg lager til henne, og denne gangen ble det et kort med et av mine favorittmotiv fra Saturated Canary.


Den siste tiden har jeg lagt min elsk på korall, selv om det er en farge jeg forbinder med sommer og sol, og ikke høst og vinter. 


Når jeg fargelegger bruker jeg Promarkers, men jeg vurderer å bytte over til Copics når tusjene mine begynner å bli så slitte at de trenger å skiftes ut. Noen synspunkter?


Produktliste: 
Mønsterpapir: Studio Light
Motiv: Saturated Canary
Fargelegging: Promarkers
Dies: Magnolia og Spellbinders
Diamanter: Papirdesign og Prima
Papirblomster: Wild Orchid
Bokstaver: Papirdesign
Hjerter: Wycinanka
Sommerfugl, osteklut og kakeserviett

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar