lørdag 27. februar 2016

Alma's sewing room


I dag skal jeg vise dere et morsdagskort laget med de herlige arkene fra Pion Designs serie Alma's sewing room. Som jeg nevnte til dere i mitt første blogginnlegg elsker jeg blått, og denne blåfargen er bare helt herlig!


Motivet har jeg hentet fra et klippeark fra Pion Design, og papirspolene har jeg klippet ut med saks fra et utklippsark i samme serie som mønsterpapirene. Som en morsom detalj har jeg snurret rundt litt blondebånd som passer perfekt!


Rundt alle kantene på kortet har jeg hatt på litt glitterlim i sølv. Det er en enkel, men veldig effektfull detalj. Det krever litt øvelse for å få dette fint, men med en stødig hånd som ikke stresser pleier det å gå bra :)



Tilfeldigvis hadde jeg liggende denne symaskin-charmen som passer perfekt til dette kortet! Gjennom øyet har jeg tredd et lite silkebånd som jeg knyttet i en sløyfe og klippet til i endene. Hva synes du? Hilsen Ida Kristin :)

Produktliste: 
Pion Design - Alma's sewing room - Cut out

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar