søndag 7. februar 2016

Si det med hjerter


God søndag! Det er bare en liten uke til alle hjerters dag, men det er fortsatt god tid til å lage en liten hilsen til en man er glad i!


På dette kortet har jeg lagt lag på lag med kartong, mønsterpapirer fra Pion Design, bølgepapp, paneler i ulike størrelser, hjerter og bannere. På denne måten får man også utnyttet eventuelle restepapirer. Det er jo synd å måtte kaste så fint papir, er du ikke enig? :)


I det ene hjørnet har jeg stanset ut et stort hjerte som er festet under hovedmotivet. Jeg har også stanset ut to tagger ved hjelp av en die fra Magnolia. Legg merke til at jeg har byttet farge rundt hullet. Hvis du vil kan du feste hyssing, silkebånd eller blonder i disse for å gjøre litt mer ut av det :)


Som en liten detalj har jeg embosset et chipboard-hjerte som jeg hadde liggende. Alle kantene er svertet med distress ink i fargen walnut stain, ogjeg har brukt kantskrape for å få et litt mer gammeldags preg på kortet. Hva synes du? Hilsen fra Ida Kristin :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar