søndag 30. oktober 2016

En mann i sin beste alder


Jeg trodde jeg hadde vist dere dette kortet for lenge siden, men da jeg ikke fant det i blogghistorikken ble jeg usikker. Uansett! I dag skal jeg vise dere et mannekort som passer både til farsdag og bursdag :)

På dette kule kortet har jeg faktisk bare bruk ett eneste mønsterark. Det heter Bart med fart og finnes i Frk. S sin nettbutikk her.


Som pynt har jeg festet en epoxy dot over noen piper fra den ene siden av arket og limt den inni en bruskork. Denne korken har jeg kjøpt, men du kan fint lage denne pynten selv ved hjelp av korken fra en glassflaske og limet glossy accents.


Papirene er lagt i lag på lag med sort kartong og osteklut, og som motiv har jeg brukt et klippeark og et enkelt stempel. Tallene har jeg embosset ved hjelp av en stensil fra Tim Holtz og et finkornet embossingpulver. Til slutt festet jeg noen små verktøycharms på kortet ved hjelp av glossy accents. Hva synes du?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar