mandag 3. oktober 2016

Papirdesigns oktoberutfordring


I helgen var jeg på scrappetreff, og da fikk jeg laget en rekke julekort. I dag skal jeg vise dere et julekort jeg har laget med den nye juleserien fra Papirdesign!

Kortet er laget både med mønsterpapirer og kartong fra Papirdesign. Denne kartongen passer perfekt til julearkene, og jeg er allerede forelsket i papiret med de søte pepperkakefigurene på :D


Som pynt har jeg brukt en kanelstang, julerødt bånd og blomster fra Papirdesign og Wild Orchid. Tilfeldigvis fant jeg noen små pepperkake-knapper som passet perfekt til kortet, samt noen bittesmå pepperkakeformer. 


Kortet er laget i lag på lag med kartong, mønsterpapirer, bølgepapp og kakeserviett. Med dette kortet vil jeg være med i Papirdesigns oktoberutfordring.

1 kommentar:

  1. Utrolig lekkert kort Ida! Tusen takk for at du deltar på Papirdesigns utfordring! Klem fra Cathrine.

    SvarSlett