onsdag 13. mai 2020

Grønt er skjønt


Hei dere! Nå er det lenge siden jeg har hørt fra meg. Årsaken er rett og slett at hobbyrommet har blitt brukt til hjemmekontor for to voksne de siste to månedene, og det har derfor vært lite plass til å være kreativ.


Men nå er jeg her, og i dag skal jeg vise frem to kort jeg har laget med nydelige papirer fra Craft & You. Motivene til begge kortene er rett og slett fra mønsterarkene. Jeg synes det gjør seg så godt å fremheve dem på denne måten med en ramme :)


Alle blomstene er fra Prima. På det øverste kortet her jeg brukt bomullstråd fra Kort og godt under blomsten, mens på det nederste har jeg brukt seam binding.


Seam binding krøller du bare sammen i hånden, gjerne sammen med litt vann, lar det tørke og lager en dobbel sløyfe. Jeg vet mange også pleier å farge disse med distress ink, men det har jeg ikke prøvd enda. Kanksje neste gang! Hva synes du? Klem fra Ida Kristin   


Mønsterark: 
Craft & You - Amore Mio 01
Craft & You - Amore Mio 02
Craft & You - Bird Song 06

Dies: 
Papirdesign - Bladkrans

Pynt:
Kort og godt - Bomullstråd - Krem
Papirdesign - Halvperler - Hvit
Seam binding

Verktøy: 
Kantskrape

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar